Ipanema Go Minimál 26477 női szandál
Ipanema Go Minimal női szandál bebújós fazonban. Felsőrésze különleges, két oldalról összekapcsolódó pántból áll.
cipő tulajdonságok | |
Modellszám | 26477 |
Típus | Szandál |
Szín | Fekete,Piros,Pink,Bronz,Púder,Bézs/arany |
Szezon | Nyár |
Rendeltetés | Utcai/Strand |
Felsőrész | Műanyag(PVC) |
Talp anyaga | Műanyag(PVC) |
Sarok | Lapos 2 cm |
Szélesség | Normál |
Tisztelt Vásárló!
REKLAMÁCIÓ
Rejtett gyártási vagy anyaghiba esetén kifogását a vásárlás helyén jelezze.
A reklamáció benyújtásához igazolni kell a szerződéskötés tényét nyugtával, számlával, vagy egyéb oly módon, hogy a vásárlás helye, ideje, összege és tárgya abból kiolvasható legyen.
SZAVATOSSÁGI FELTÉTELEK
A termék vásárlásának a helyén érvényesíthető kellékszavatosság időtartama két év, melynek az első 6 hónapjában törvényi vélelem alapján azt kell feltételezni, hogy a hiba gyártási eredetű. A vélelmet az eladó megdöntheti (szakvélemény, vagy egyéb bizonyítás segítségével), és ha bebizonyítja, hogy a hiba nem gyártási eredetű, akkor elutasíthatja a kifogást. A vásárló a polgári törvénykönyv alapján kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek - másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne. A döntéskor figyelembe kell venni a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet.
Amennyiben a fentiek útján nem sikerül orvosolni a problémát, az ellenszolgáltatás arányos leszállítását
igényelheti, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
Javítás esetén a szavatossági idő meghosszabbodik azzal az idővel, ameddig a vásárló a terméket nem tudta rendeltetésszerűen használni.
Amennyiben a termék hibája a vásárló előtt már ismert volt, a hibával kapcsolatos kifogását az eladó elutasíthatja. Ha a vásárló a kifogását a kellékszavatossági idő érvényesítési határidejét követően jelentette be, illetve ha a hiba az átadás után keletkezett, vagy nem gyártási eredetű (természetes kopás, elhasználódás, nem előírásszerű kezelés, erőszakos külső behatás, nem rendeltetésszerű használat), a kellékszavatossági igény elutasítható. Ilyen, végül elutasított hibáknak minősülhetnek a következők: beázás, bőrtalp, egyéb talp túlzott kopása, lyukadása, cipőápolás miatt bőrhiba, házilagos, nem szakszerű javítás.
Mivel a koszos, ápolatlan cipő akár önmagában indok lehet egy szavatossági igény elutasítására, kérjük, a lábbeliket tiszta, ápolt állapotban hozzák vissza.
Bármilyen vitatott kérdésben, független testület által végzendő bevizsgálásra vesszük át a terméket. A szakvélemény sem a Megbízóra sem a Vásárlóra nem kötelező érvényű. Amennyiben a vásárló
a szakvéleményt nem fogadja el, fordulhat Kereskedelmi és Ipartestületi kamarák mellett működő Békéltető Testülethez illetve polgári peres eljárás keretében érvényesítheti szavatossági jogait.
A szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályait a 19/2014. (IV.29) NGM rendelet szabályozza.